Sunday 1 August 2010

MESYUARAT IMPORT-EXPORT DI PORT KELANG AUTHORITY, PORT KLANG.

Mesyuarat "Business Process Re-engineering" (BPR) bagi Import dan Eksport bagi proses-proses untuk "Break-Bulk"; "Liquid-Bulk" dan "Dangerous Goods" telah di jalankan di pejabat Lembaga Pelabuhan Klang (LPK), di Pelabuan Klang. Kelihatan di gambar ialah Encik Sri Devasamy dari Lembaga Pelabuhan Kelang; En Walter Culas (President Air Freight Association of Malaysia - AFAM) dan Ms Mandy dari West-Port.

Sebelum Mesyuarat di jalankan, para pegawai-pegawai yang dijemput untuk hadir bermesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang, dijemput untuk menjamu selera bagi minuman pagi. Kelihatan di kalangan pegawai-pegawai yang hadir untuk minum pagi di luar LPK.

Kelihatan di kalangan pegawai-pegawai yang hadir untuk minum pagi di luar LPK. Sebelum Mesyuarat di jalankan, para pegawai-pegawai yang dijemput untuk hadir bermesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang, dijemput untuk menjamu selera bagi minuman pagi.


Sebelum       Mesyuarat       di jalankan, para pegawai-pegawai yang dijemput untuk hadir bermesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang, dijemput untuk menjamu selera bagi minuman pagi. Kelihatan di kalangan pegawai-pegawai yang hadir untuk minum pagi di luar LPK.


Amran       Sameon      sedang mempengerusikan mesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.

Amran Sameon sedang mempengerusikan mesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.


Kelihatan    Amran     Sameon sedang mempengerusikan mesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.


Kelihatan    di    Gambar ialah pegawai-pegawai dari Agensi-agensi Kerajaan dan swasta dipengerusikan mesyuaratnya oleh Amran Sameon dari MITI, di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.


Kelihatan    Amran     Sameon sedang mempengerusikan mesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.


Kelihatan  Amran       Sameon sedang mempengerusikan mesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.

Kelihatan Amran Sameon sedang mempengerusikan mesyuarat di Bilik Mesyuarat Lembaga Pelabuhan Kelang yang turut di hadiri oleh pegawai-pegawai dari pelbagai Agensi dan syarikat swasta.


Salam.........................................................

No comments:

Post a Comment

Komen-komen yang membina adalah digalakkan. Penulis berhak tidak menyiarkan komen-komen yang berbentuk negatif. Terima kasih.